BAMBI PÅ HAL IS

Seg skoldag, men skridskorlektionen gjorde det hela mycket bättre! Haha, nästan så jag älskar idrott vid såna här tillfällen, jag åker liksom bara runt och asgarvar. Livet är bra underbart ibland hörrniii! Blev ju ioförsig desto värre när jag kom hem och slocknade på soffan efter maten, vaknar med världens rethosta, frossa och huvudverk. Lördagens kyla gjorde inte gott den inte. Funderar även på om jag bör ta mig till farbror doktorn och kolla upp min hals som har svidit konstant sen jul, ungefär. jäkla vinter, bara kallt och elände. Halt som stryk är det ute också, nästan så att man kunde dra på sig skrillorna och åka över våla hem, ett under att jag inte hamnat på backen än. Men det kommer väl antar jag.. nu ska jag försöka plugga en skvätt, imorgon väntar någontin som kallas "kärleksdagen" , inga lektioner så att klaga vore ju dumt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0