PLUS MINUS NOLL

Förflyttade mig just från tv soffan och Robinsson. Innan dess satt jag i Hermans soffa med en hel hög dryga ungar runt omkring mig och försökte komma på vittsen med Sagan Om Ringen filmerna. Men tyvärr så kom jag bara fram till det jag redan visste, att dom är värdelösa! Annars så börjar min praovecka i det kyliga höstvädret lida mot sitt slut, ska tampas med barnen en sista dag till innan den underbara helgen dyker upp.
Den sista veckan har jag hunnit plockat fram både halsduk,mössa,vantar,kängor och tjockjacka. Termometern har visat nollgradigt varenda morgon dom senaste dagarna, burrrr.. Och bara på drnhär korta stunden av kallhet har jag lyckats skaffa mig en svidande hals, men det är väl bara att vänja sig antar jag, för snart kommer vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0