SHOW ME HOW YOU DO

Sista lovdagen, ohfuck. Men känns som att jag enbart gör ingenting om dagarna så kanske är bra men lite sysselsättning ändå. Ser dock inte fram emot terminens prov, nationella.  Men vi mjukstartar ju som tur är med kortvecka och den avslutas med en liten stadstripp på fredag och med folkan på lördag som det ser ut just nu dårå, det kan ju inte bli bättre kära vänner!! Idag hade jag tänkt att jag skulle skriva klart uppsats nummer 2 (känns som att dom flesta hade tänkt göra det) sen får vi helt enkelt se, hade iallafall inte tänkt gå och lägga mig tre inatt, vilket jag gjort dom senaste tre veckorna! Jag kommer vara så död imårn så jag vet inte vad, usch. Jaja, nu gör jag allt för att slippa plugga... men är väl så illa tvungen nu eftersom detta inlägg blev ointressant  redan efter första meningen. Haha, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0