MUSIC IS MY BOYFRIEND

Det händer lite things nu, ganska jobbiga sådana. Bara prov, prov och prov. Längtar något sinnerligt tills allt är över och vi bara umågs och skrattar i skolan. Typ när det bara är massa spex fix, solen skiner och alla är glada och speedade, åh underbart det kommer bli! Jag ber till dom högre makterna att tiden dit ska gå fort. Annars så äre så att jag börjar bli lite förkyld, men jag dör nog inte. Ska kilppa mig imorgon också, otroligt behövligt. Nationella står även på schemat, hade tänkt skirva ihjäl mig lite då, helt ok. Och eftersom halva veckan nu är gjord så väntas ju snart helg, göra den till något bra då kanske? ja det kan ni ge er fan på att jag ska! chillerill, ännu mer chillerill att det då är totaly ff här i ett x antal dagar framöver. Jag bara njuter. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0