JAG SAKNAR DET SOM VAR

Har precis insett att sommaren är för långt borta för att man ska våga längta efter den, ändå kan jag inte låta bli att sakna allt. Sena kvällar, soliga dagar vid poolen, roliga vollybollmatcher, mycket skratt, brunbrända ben, hög musik, långa cykelturer och allt som nu hör till. Men sen någonstans mitt i allt detdär bra så kom hösten, lika grå och trist som döden. Allt förändrades, värmen liksom tog med sig allt som var något. Alla bytte ut sina personligheter mot något dom egentligen inte är, svin. Åh ja, jag saknar sommaren, jag saknar det vi hade och jag saknar det som var!


Kommentarer
Postat av: ...

In my opinion you took the words right out of my mouth...

2011-12-14 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0