HERE WE GO AGAIN

Åh hej du UNDERBARA helg, som jag saknat dig! Började den otroligt bra, tog en iskall buss till stan och mötte upp saris. Länge sedan jag spenderade tid med den underbarlingen! Fikade, myste, pratade, handlade (!!) osv. Handlandet var inte okej alltså, jag skulle köpa ett par jeans hade jag tänkt mig, och inte göra av med pengar alls. Jag kom hem med ett par jeans, ett linne, tre par trosor, piercing, hårgrej och choklad. Illa, pank satan! Men lite nyheter i garderoben är alltid uppiggande. Nu senare har jag umgåtts in the ishall, relativt rå iskallt vare, så jag och vickan bestämmde oss för sängen och hoppas på att morgondagens kväll har mer att erbjuda, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0