MONEY CAN'T BUY US HAPPINESS

Klistrad framför tv:n i väntan på "den som dräper" och i hopp om att mamma ska hinna komma hem innan det börjar, annars kommer jag skita på mig. Det är ju trotts allt lite små läskigt emellanåt. Min dag har annars bestått utav en dryg/sjuk tant Grönli (men jag tycker om henne ändå!!) , en normaltråkig skoldag och en eftermiddag med Linnsan. Hon och jag kom fram till att vi ska börja nya liv utan godis och godsaker, men med grönsaker och motion. Huh, vet dock inte hur det kommer sluta. Förhoppningsvis i en smal snygg kropp?? haha, men kan ju alltid hoppas! Nej, nu ska jag äga ut Herman på Worldfeud innan tv:n börjar leverara.

Kommentarer
Postat av: lindizen

Hihi.. skrev du grönsaker? tror fröken börjar bli vuxen :) <3

2011-10-25 @ 12:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0