JAG TAPPADE GLÖDEN NÅGONSTANS PÅ VÄGEN

Ja.. jag har garanterat tappat glöden. Har så otroligt mycket bilder på saker och ting som ögat ser som vardagligt tråk, medans jag på något sätt har lyckats få kameran att se det roliga i det hela. Har dock inte den orken längre, kameran kommer snart att damma sönder. Intresset har inte dött ut, orken har bara tagit en promenad. En lång sådan verkar det som, och tyvärr känns det som att den kommer bli ännu längre..  man kan ju alltid hoppas att den börjar få hemlängtan!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det hoppas vi alla! Saknar dina vackra konstnärliga foton. :-) Förlåt att jag väckte dig idag förresten, ska inte göra om det. ;-)

2011-11-09 @ 21:29:44
URL: http://www.svinghammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0